Tuesday, May 24, 2011

Aku Dah Cakap, Lelaki Tak Boleh Dipercayai


see???aku dah cakap...terang2 curang..nak cakap ape lagi???

ops,gambar hiasan jer tu...bley buat cover single baru akim x?ala..lagu Janji tu......

lelaki ni pantang nampak perempuan dahi licin ni..semua diorang nak sapu...ops,maaflah kaum lelaki..bukan aku nak membenci korang sebab aku sendiri sayang kaum lelaki ni..cuma tetibe aku teringat citer seseorang, mintak pandangan aku pasal seorang lelaki tapi xnak cayelah pulak...dah brape kali aku terangkan aku pernah jadi mangsa ayat2 jiwa dier,tapi xnak caye pulak....so, aku pun malaslah nak amik port...nak mintak pendapat,tapi ditolak mentah2..lantaklah..keputusan kat tangan ko whether  ko still nak bersama si buaya tu atau x....xcukup daripada tu, kawan aku lagi sorang ni pun pernah kene ayat2 jiwa dier..see??nampak x sikap buaya dier tu?kalau ye pun nak jadi playboy,janganla cari geng2 dier jugak....kan dah pecah rahsia...

jangan ingat dengan duit yang banyak boleh menakluki hati semua wanita...diorang xbodoh der..jangan ingat wanita ni semua otak singkat giler duit jer..sape yang kene ngan aku,nasibla..aku ni ske jadi agen csi...padan muko ekau kalau keno pelangkung dongan den..haha!

2 kesan cap jari:

Budak Botak said...

btol, duit bukan segalanya...

Muhammad Ferdaus Zulkifli said...

hahaha...tak semua kot:)